2018. január 12., péntek

Löki Viktor PhD-értekezésének munkahelyi vitája

Meghívó
Löki Viktor
(Debreceni Egyetem, Juhász-Nagy Doktori Iskola)
A temetők szerepe a növényi biodiverzitás megőrzésében című egyetemi doktori (PhD) értekezésének munkahelyi (előzetes) vitájára

Időpont: 2018. január 30., 13:00 óra

Helyszín: Debreceni Egyetem, Növénytani Tanszék, Diószegi Szeminárium (Élettudományi Épület, 1.035), 4032 Debrecen, Egyetem tér 1.

Az értekezés opponensei:                        Dr. Török Péter, MTA doktora, egyetemi docens (Debreceni Egyetem TTK Ökológiai Tanszék)
                                                                           Dr. Babai Dániel PhD, tudományos munkatárs (MTA  Néprajztudományi Intézet)

A bíráló bizottság elnöke:                         Prof. Dr. Vasas Gábor (Debreceni Egyetem Növénytani Tanszék)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése